فعالان اقتصادی آماده کمک به ارتقای فرودگاه بجنورد هستند

رئیس اتاق بازرگانی استان خراسان شمالی، گفت: فعالان اقتصادی آماده کمک به برقراری پروازهای فرودگاه بجنورد هستند.

خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ عباس کاظمی در حاشیه بازدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی خراسان شمالی از مجموعه فرودگاه بجنورد، اظهار داشت: جذب سرمایه گذار دراستان  گره چالش های اقتصادی را می گشاید و این مهم نیازمند وفاق و همراهی بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی است.

وی افزود: تعامل بین دولت و بخش خصوصی منجر به  گسترش سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان و بهبود وضعیت اشتغال، تولید و صادرات خواهد شد. موضوع زیرساخت های حمل و نقل نیز یک اصل بسیار مهم است که فرودگاه در راس آن قرار دارد. بخش خصوصی آمادگی ارتقای فرودگاه بجنورد و برقراری پروازهای بیشتر در مسیرهای مختلف را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: باید با برگزاری جلسات تخصصی اتاق بازرگانی با فرودگاه بجنورد  از طریق کمیسیون های تخصصی  اتاق صحبت های فعالان اقتصادی شنیده شده و موضوعات در این مجموعه برطرف شود.

کاظمی  با تاکید بر اهتمام بیشتر مدیران دولتی  در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی دراستان، افزود: افزایش تعاملات و ارائه راهکارهای مناسب فضای کسب وکار و توسعه اقتصادی استان را به ارمغان می آورد.

وی  درادامه به پیگیری کمیسیون انرژی اتاق در بحث  احداث بندر خشک دراستان خراسان شمالی اشاره کرد واظهار داشت :احداث بندر خشک دراستان ظرفیتی بالقوه در امر صادرات و ورود کالا به استان دارد.

علی کاملی، مدیر فرودگاه بجنورد نیز در این بازدید، اظهار داشت: امکان افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با ورود بخش خصوصی میسر خواهد شد چراکه در حوزه پروازها باید به سمت سرمایه گذاری بخش خصوصی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

captcha